Robert LaSardo, Oliver Kahn, Lewis Hamilton i Eliane'a Chappuis

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Dzisiaj dość zbiorcza notka z autografami które dotarły do mnie w okresie między świątecznym. Każdy z nich zdobyłam wysyłając prośbę przez email. Do Roberta LaSardo maila wysyłałam dwukrotnie, przy czym pierwszą prośbę wysłałam chyba na błędny adres. 


Eliane Chappuis - aktorka mająca korzenia francusko-wietnamskie, urodzona w USA. Aktualnie mieszka w Szwajcarii. Znana między innymi z takich produkcji jak 'Gangi Nowego Jorku' czy też 'Soundman'. 
Autograf ten otrzymałam z bardzo miłą dedykacją, niestety jest słabo widoczna co widać na skanie. Na autograf czekałam 19 dni.

Oliver Rolf Kahn (ur. 15 czerwca 1969 w Karlsruhe) – były niemiecki piłkarz, występujący na pozycji bramkarza. Od 1995 do 2006 był zawodnikiem reprezentacji Niemiec.

Na ten autograf z kolei czekałam dość długo. Nie pamiętam dokładnie kiedy wysłałam prośbę ale myślę że około dwóch miesięcy temu. Czekać oczywiście się opłacało bo otrzymałam bardzo ładne zdjęcie z podpisem, dodatkowo list został wysłany priorytetem.



Lewis Carl Davidson Hamilton MBE (ur. 7 stycznia 1985 w StevenageHertfordshire) – brytyjski kierowca wyścigowy, mistrz świata Formuły 1 w sezonie 2008, wicemistrz świata Formuły 1 w roku 2007.
Na autograf czekałam 17 dni. Nie jestem do końca pewna, ale wydaje mi się że podpis jest nadrukiem. 

Robert LaSardo - amerykański aktor znany z wielu ról filmowych, szczególnie w filmach grozy (m.in. Władca Życzeń 2). Dzięki swoim tatuażom jest bardzo charakterystyczną osobą w świecie filmowym.
Wysyłałam dwie prośby o autograf, pierwsza była raczej niepowodzeniem. Druga wiadomość była już jednak bardziej udana, bo autograf otrzymałam po 19 dniach. 


Dzisiaj już wyjeżdżam na sylwestra, więc ewentualne jutrzejsze listy otworze już w nowym roku. Tak więc, tak oto wygląda moje autografowe zakończenie roku 2013. ;)
W nowym roku życzę wszystkim powodzenia, spełnienia marzeń (szczególnie tych związanych z autografami) no i wypchanych skrzynek! :)



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

hej, gdzie i co pisałas zeby dostac autograf Lewisa?

karolajn pisze...

Prośbę o autograf wysłałam na adres email znaleziony na oficjalnej stronie Hamiltona, wystarczy poszukać ;)

Prześlij komentarz