Bogusław Linda, Bartosz Obuchowicz

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Jako że ostatnimi czasy nic do mnie nie przyszło i na blogu wieje nudą, postanowiłam wstawić tutaj jeśli się nie mylę pierwsze moje 'zdobycze autografowe'.
Mowa tutaj o podpisach dwóch świetnych polskich aktorów, mianowicie Bogusławie Lindzie i Bartoszu Obuchowiczu. Podpisy zdobyłam w 2004 roku, jako dziecko i o dziwo zachowały się do tej pory w moim pamiętniku. Nie były one też zdobyte w byle jakiej sytuacji, bo na samym planie zdjęciowym filmu 'Czas Surferów'. Nie mam pojęcia jak się tam dostałam, ale film ten kręcili w miejscowości niedaleko.

Przepraszam też za jakość skanów, podpisy jak wspominałam wyżej są w dość grubym pamiętniku i ciężko było je w jakikolwiek sposób zeskanować.



Bogusław Linda – polski aktor, reżyser, scenarzysta teatralny i filmowy oraz pedagog.

Bartosz Obuchowicz – polski aktor, znany najbardziej z roli Tomka Burskiego w serialu Na dobre i na złe. Do najważniejszych filmów w jego dorobku należą Cwał, Czas surferów, Haker i Stacja.

0 komentarze:

Prześlij komentarz