Pedro Almodovar

środa, 22 stycznia 2014

Powinnam chyba opatentować dobroczynny wpływ autografów na zdrowie zbierającego. Siedzę dzisiaj, przeziębiona do granic możliwości i skłonna do pisania testamentu... aż tu nagle słyszę, że dotarł do mnie list. Jak zobaczyłam że to kolejny autograf do kolekcji, od razu poczułam się lepiej, polecam każdemu ;D

Przechodząc do autografu, jest to podpis od Pedro Almodovara. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się bo starałam się o ten autograf dość dawno. Nie pamiętam też adresu na który pisałam, ani ile czekałam na autograf. Jako człowiek który chłonie wszystko co z filmem związane jak gąbka, bardzo cieszę się z tego podpisu. 
Autograf prezentuje się tak, dodatkowo jest z dedykacją - duży plus :)



Pedro Almodóvar, właściwie Pedro Almodóvar Caballero – hiszpański reżyser i scenarzysta. Podwójny zdobywca Oscara, jeden z najbardziej znanych i cenionych na świecie reżyserów kina autorskiego.



0 komentarze:

Prześlij komentarz