Anna Haag

czwartek, 30 stycznia 2014

Dzisiaj dotarły do mnie dwa autografy, jeden z nich to podpis od Anny Haag a drugi... zobaczycie w kolejnej notce. Autograf złożony na karcie. Dotarł do mnie bardzo szybko, bo już po 6 dniach. Prośbę wysyłałam na adres mailowy podany na oficjalnej stronie, nie jest trudno go znaleźć. 




Anna Margret Haag z d. Hansson – szwedzka biegaczka narciarska, dwukrotna srebrna medalistka olimpijska, dwukrotna medalistka mistrzostw świata oraz srebrna medalistka mistrzostw świata juniorów.


Dodatkowo mam do was małą prośbę, jeśli ktoś ma jakieś sprawdzone źródło, gdzie kupuje zagraniczne znaczki, prosiłabym o informację w komentarzach. Zazwyczaj wysyłam kupony IRC, ale różnie jest z dostępnością ich dlatego chciałam spróbować z znaczkami. 



0 komentarze:

Prześlij komentarz