Edelgard Bulmahn

czwartek, 9 stycznia 2014

Nareszcie dotarł do mnie jakiś autograf w 2014 roku. Uważam że moja mała 'zła passa' została przełamana, całe szczęście. Aktualnie przygotowuje kilka listów do wysłania, więc mam nadzieje że podpisy zaczną przychodzić coraz częściej. No ale przejdźmy do samego podpisu...


Edelgard Bulmahn (ur. 4 marca 1951 w Petershagen) - niemiecka polityk (SPD). Od 1998 do 2005 minister edukacji i badań naukowych w rządzie Gerharda Schrödera.

Prośbę o autograf wysłałam na adres email dostępny na oficjalnej stronie. Wysyłałam ją 11 grudnia, tak więc na podpis czekałam 28 dni. Razem z autografem otrzymałam list z podziękowaniem za zainteresowanie, nie jest to nic dziwnego ponieważ do listów z kancelarii często są takie dołączane. 



2 komentarze:

Demonic72 pisze...

Podaj swojego maila to wyślę Ci adres do Anathemy

karolajn pisze...

karolajn999@gmail.com

Prześlij komentarz