Juliusz Machulski

piątek, 24 stycznia 2014

Ten tydzień pod względem autografów u mnie upłynął bardzo 'filmowo', co widać na blogu. Dzisiaj otrzymałam podpisane moje zdjęcia przez Pana Juliusza Machulskiego. Dla mnie to jeden z lepszych reżyserów polskich, szczególnie jeśli chodzi o komedie. Do Pana Juliusza pisałam na adres Studia Filmowego ZEBRA w Warszawie. List wysłałam 10 stycznia. Z powrotem otrzymałam wszystkie trzy wysłane przeze mnie zdjęcia.



Juliusz Jan Machulski – polski reżyser, producent filmowy, aktor, scenarzysta i dramaturg. Założyciel Studia Filmowego „Zebra”.


Trzecie zdjęcie wędruje na wymianę bądź sprzedaż :)




2 komentarze:

pawelcio111 pisze...

Gratuluję:)
Dodałem Cię do listy linków na moim blogu i liczę na rewanż
www.pawelcio111.blogspot.com

Unknown pisze...

Gratuluję :) Świetny autograf ;)

Prześlij komentarz