Bernhard Gruber

poniedziałek, 10 marca 2014

Sportowo się u mnie na blogu ostatnio zrobiło, ale lubię to. Autografy sportowców bardzo mnie cieszą, bo są od osób które muszą włożyć w to co robią naprawdę wiele, w odróżnieniu od niektórych gwiazdek które są znane bo pokażą się publicznie tu i tam. ;)
Tym razem autograf od Bernharda Grubera, austriackiego narciarza. Otrzymałam go na dość specyficznej karcie, ponieważ jest ona podłużna, a takie karty kojarzę przede wszystkim z sportami samochodowymi. Dodatkowo podpis został złożony jakby... dwa razy. Dobrze że Bernhard zorientował się że podpis długopisem nie jest zbyt widoczny i poprawił go markerem. ;) 
Na podpis czekałam dwa tygodnie. Dostałam go po wysłaniu wiadomości email z prośbą. Adres łatwy do znalezienia w sieci. 



Bernhard Gruber – austriacki narciarz, specjalista kombinacji norweskiej, trzykrotny medalista olimpijski, dwukrotny medalista mistrzostw świata, brązowy medalista mistrzostw świata juniorów oraz dwukrotny zwycięzca letniego Grand Prix

0 komentarze:

Prześlij komentarz