Franciszek Pieczka

czwartek, 13 marca 2014

Dzisiaj niecierpliwie wyczekiwany przeze mnie podpis w kolekcji od świetnego aktora - Franciszka Pieczki jak już pewnie zdążyliście zauważyć. Bardzo cenię tego aktora, dlatego też baardzo cieszę się z podpisu. List, kopertę zwrotną ze znaczkiem oraz zdjęcia do podpisania wysłałam na adres Teatru Powszechnego. W odpowiedzi otrzymałam moje 4 zdjęcia podpisane przez Pana Franciszka. Czekałam około 40 dni.





Franciszek Pieczka - aktor teatralny i filmowy. Urodzony 18 stycznia 1928 roku w Godowie na Górnym Śląsku. Znane przede wszystkim z filmów i seriali takich jak Czterej Pancerni i Pies, Ranczo czy Quo Vadis.

Ostatnie zdjęcie idzie na wymianę :) 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Znakomity aktor.Najbardziej go lubię za rolę w "Ranczu".Gratuluję serdecznie ;-)

Demonic72 pisze...

Gratulacje:)

Prześlij komentarz