Bruce Kulick

poniedziałek, 17 marca 2014

Dzisiaj dotarł do mnie naprawdę świetny podpis! Od dwóch lat pogrywam trochę na gitarze, a niedawno postanowiłam zacząć zbierać autografy zasłużonych gitarzystów. Wysyłałam trochę maili, znalazłam kilka adresów... I oto pierwszy rezultat. Owy podpis, to autograf od Bruce'a Kulicka, świetnego gitarzysty znanego z takich zespołów jak Kiss czy Lordi. Do Pana Bruce'a pisałam na adres dostępny na jego oficjalnej stronie. Autograf otrzymałam bardzo szybko, bo po 13 dniach. Dodam jeszcze że jest złożony na bardzo ładnej karcie która promuje sygnowaną nazwiskiem Bruce gitarę typu les paul.


Bruce Kulick (ur. 12 grudnia 1953 roku w Brooklyn) – amerykański gitarzysta. Grał dla takich zespołów jak Kiss, Meat Loaf czy też Lordi. Założył zespół muzyczny Union.


Poniżej zamieszczę jeszcze coś z twórczości solowej Bruce'a Kulick'a, warto się zapoznać :)


1 komentarze:

Unknown pisze...

Gratulacje ! :)

Prześlij komentarz