Brendan Benson

wtorek, 29 kwietnia 2014

Ten tydzień zaczął się całkiem miło pod względem autografów. Mam nadzieje, że będzie tak dalej pod każdym względem, wiecie, w końcu maj nadchodzi. ;) Wczoraj dotarł do mnie podpis z odległej Ameryki, od Brendana Bensona. Czekałam na niego około 2 miesięcy, a prośbę wysłałam na email który można znaleźć na oficjalnej stronie artysty. Zdziwił mnie tylko fakt, że rozkładana książeczka z płyty która po złożeniu tworzy kwadrat o boku 12 cm przyszła w kopercie A4... Cóż, może tak lubią w Ameryce. 

Jeśli ktoś nie zna tego artysty, a zakładam że nie znacie bo jest on mało popularny w Polsce, to zamieszczam link. Bo ja to lubię czasem zarazić kogoś miłością do muzyki, przede wszystkim dobrej muzyki... 



(książeczka rozkłada się na jeszcze dłuższą, ale nie szło jej włożyć całkiem rozłożonej do skanera... użyjcie wyobraźni, dobrze jej to zrobi)

Brendan Benson – amerykański muzyk i twórca piosenek. Jest wokalistą i multiinstrumentalistą. Wydał trzy solowe albumy, jest również członkiem The Raconteurs.



4 komentarze:

rzelik7 pisze...

o na ksiazeczce z plyty ;) gratuluje :)

Unknown pisze...

Gratulacje !
Mój Blog- http://designnablogger.blogspot.com/

Unknown pisze...

Gratulacje ! :)

Unknown pisze...

Super masz pasje. Taką oryginalna. Nie znam tego artysty ale z pewnością poslucham jego utworow

http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

Prześlij komentarz