Luxtorpeda!

niedziela, 6 kwietnia 2014

CO ZA DZIEŃ!
 Jednym z moich ulubionych zespołów polskich, jest Luxtorpeda. Kiedy dowiedziałam się o tym, że będą nagrywać teledysk z fanami i to w Poznaniu do którego daleko nie mam, stwierdziłam że muszę tam być. No i jak nie trudno się domyślić - byłam!
Chłopaki z zespołu prócz tego że są niesamowicie dobrymi muzykami i tworzą muzykę z silnym przekazem, są też bardzo sympatyczni i otwarci. Świadczy o tym między innymi to, że Litza sam podszedł do mnie i kilku innych osób porozmawiać, a Kmieta (zespołowy basista) tłumaczył z zaangażowaniem nieobecność pozostałych a nawet polecił dobrego kebaba w okolicy :D Rozmowy z tym zespołem zawsze dają mi niesamowitego kopa do działań. ;)
Była dużo zdjęć, zabawnych sytuacji i oczywiście autografy. Jako że chłopaki kilka dni temu wydali nową płytę, te znalazły się właśnie na niej. Szkoda tylko, że są to dwa podpisy, jak na razie. Oczywiście to nadrobię po jakimś najbliższym koncercie, mam to nawet obiecane. ;)


Nie wiem jak was, ale mnie chyba najbardziej cieszą podpisy właśnie na płytach, cóż, melomanem jestem ogromnym ;)


Więcej o zespole opowiadać nie będę, lepiej ode mnie zrobią to ich kawałki. Ja pozostawiam wam niżej jeden z nowej płyty, który najbardziej mną poruszył. Polecam z czystym sercem. 



3 komentarze:

Paulina pisze...

Serdeczne gratulacje!

rzelik7 pisze...

Gratuluje, dodalem do linkow i licze na to samo :)

Unknown pisze...

Gratulacje ! :)

Prześlij komentarz