Pastor Maldonado

sobota, 19 kwietnia 2014

Jak wspominałam w poprzedniej notce, razem z autografem Romaina Grosjean'a dotarł do mnie jeszcze jeden podpis, mianowicie od Pastora Maldonado. Jest on umieszczony na karcie z takiej samej serii, co bardzo mi się podoba. Wszystkie informacje co do tego jak zdobyłam podpisy są w wcześniejszym wpisie, więc nie ma sensu bym jeszcze raz o tym wszystkim pisała. Dodam tylko, że liczyłam na trochę inne podpisy w tym liście, dlatego też spróbuję ponownie napisać na ten adres za jakiś czas. :)


Korzystając z okazji, chciałabym też złożyć wszystkim, a w szczególności kolekcjonerom, wesołych świąt, smacznych jajek, mokrego lanego poniedziałku (nie tylko tego z wodą w roli głównej ;p) i wielu, wielu autografów już po świętach :)




Pastor Rafael Maldonado Motta – wenezuelski kierowca wyścigowy. Odznaczony komandorią Orderu Wyzwoliciela. Od 2011 roku kierowca zespołu Williams F1 Team w Formule 1. Pierwsze zwycięstwo w tej serii odniósł w Grand Prix Hiszpanii w 2012 roku.

2 komentarze:

Demonic72 pisze...

Gratulacje:)

Autografy pisze...

Gratuluję! :)

Zdrowych,Wesołych i Rodzinnych Świąt

Prześlij komentarz