André Schürrle

czwartek, 25 września 2014

Witam po dłuższej przerwie! Wracam, bo coś się zaczęło dziać w autografowym życiu. Jestem w trakcie wysyłania listów do Ameryki i do krajowych gwiazd. Trochę znaczków wpadło, więc trzeba je wykorzystać :) Autografy też powolutku bo powolutku, ale przychodzą, więc jest co wstawiać. Żyję dość intensywnie, ale na autografy zawsze znajdę chwilę ;)

Przechodząc do samego podpisu, jak sama nazwa postu wskazuje, jest on od Andre Schurrle. Dość popularny podpis, dlatego nie będę pisać o tym jak go zdobyłam. Czekałam na niego około dwóch tygodni. Mam zamiar zebrać jeszcze więcej autografów piłkarzy których cenie, mam nadzieje że mi się to uda.

André Schürrle – niemiecki piłkarz, występujący na pozycji napastnika, reprezentant Niemiec.




0 komentarze:

Prześlij komentarz