Hunter!

niedziela, 7 września 2014

Hunter to bardzo ważny dla mnie zespół. Znany jest pewnie bardzo dobrze osobą, które chociaż trochę obracają się w środowisku metalowym. Żałuję że nie udało mi się zdobyć osobiście tych podpisów, ale widziałam już ich w akcji na scenie. Są świetni, wszystkim polecam ich muzykę, nie tylko ze względu na genialną warstwę muzyczną, ale też ze względu na teksty. Jak wspominałam już kilka notek wcześniej, te autografy oraz autograf Jelonka zostały zdobyte przez mojego znajomego, któremu serdecznie dziękuje :)

Prócz autografów Huntera na jednym zdjęciu, posiadam też podpis Draka na osobnym zdjęciu co widać poniżej. To jedne z cenniejszych okazów w mojej kolekcji, przynajmniej moim zdaniem. Poniżej aby lepiej poznać tych muzyków, zostawię też kilka linków, jak to miewam w zwyczaju :)


Hunter – polski zespół wykonujący muzykę z pogranicza thrash i heavy metalu. Powstał w 1985 roku w Szczytnie z inicjatywy wokalisty i gitarzysty Pawła „Draka” Grzegorczyka oraz perkusisty Grzegorza „Brooza” Sławińskiego.







1 komentarze:

Demonic72 pisze...

Gratulacje:) Świetny zespół

Prześlij komentarz