Eric Bell

sobota, 27 września 2014

Tym razem bardzo ważny dla mnie podpis. Jak wiecie albo nie wiecie, gram a raczej nieudolnie próbuję grać na gitarze od kilku lat. Dlatego też podpisy gitarzystów są dla mnie bardzo cenne. Dzisiaj mam wam do pokazania autograf Erica Bella, świetnego gitarzysty znanego z solowych nagrań oraz legendarnego zespołu Thin Lizzy.
Autograf zdobyłam za pośrednictwem maila, jednak wcale nie jest to takie łatwe. Po wysłaniu prośby, otrzymałam maila z pytaniami na które musiałam odpowiedzieć. Tak sprawdzają fanów :) To bardzo dobre rozwiązanie, przez to nie każdy może dostać autograf, a tylko osoby które naprawdę znają tego gitarzystę. Na sam podpis z dedykacją czekałam niecałe dwa tygodnie.


Jak zawsze w przypadku muzyków nie będę się rozpisywać, zostawię za to kilka linków, dzięki którym możecie poznać tego wspaniałego artystę.




0 komentarze:

Prześlij komentarz