Michał Jelonek

poniedziałek, 1 września 2014

Muszę przyznać, że dawno mnie tu nie było. Można powiedzieć że miałam przerwę wakacyjną, tak jak seriale : D Nie była ona jakoś planowana, aczkolwiek stało się tak, bo przychodziło do mnie bardzo mało autografów. Przez wakacje też miałam wiele zajęć, przez które zaniedbałam trochę swoje hobby, ale wracam ze zdwojoną siłą.
Aktualnie wysyłam sporo listów i maili. Na blogu będą się teraz ukazywać autografy które dostałam w tak zwanym miedzy czasie.

Przechodząc już do autografów, dzisiaj autograf od muzyka którego bardzo cenie, mianowicie od Michała Jelonka. Kto chociaż trochę interesuje się muzyką metalową, dobrze powinien kojarzyć tego Pana. Udało mi się być na jego dwóch koncertach, jednak wtedy nie załapałam się na autograf. Możliwe, że byłam zbyt oszołomiona cudowną atmosferą, jaką stwarza na swoich koncertach. Prócz wystąpień solowych, gra również w zespole Hunter, który jest również świetny i o którym będzie jeszcze tutaj mowa. ;) Podpis o którym mówię udało mi się zdobyć do mojej kolekcji dzięki uprzejmości mojego kolegi. Bardzo serdecznie mu w tym miejscu dziękuje :)

Podpis na zdjęciu niestety jest troszkę słabo widoczny, szczególnie na skanie.


Michał Jelonek – polski muzyk, kompozytor i multiinstrumentalista, znany głównie jako skrzypek. Członek zespołów Hunter i Orkiestra Dni Naszych. Były członek kieleckiej grupy Ankh.


Dodatkowo, jak zawsze zostawiam kilka linków gdzie można zapoznać się z twórczością Jelonka









2 komentarze:

Prześlij komentarz